måndag, januari 15, 2007

Paniiik

Jag sitter nu och bara bloggar och tittar på andras bloggar och läser andras blogginlägg och jag drar mig för att göra det var VERKLIGEN borde göra. Jag måste skriva. Skriva. Se så, skriv nu. Skriv nu på din bok, du duktiga flicka.
Jag försökte få en kollega att skriva boken åt mig idag. Spökskrivare, fan vad soft. Men han ville inte. Han hade redan skrivit en bok sa han. Det fick räcka.

Känner nån någon tjej som älskar bögar? Som hänger med bögar och som har sin bästis - bögen. Jag behöver storys. Jag är just nu i en fas där jag inte litar på min förmåga och mitt insamlade material. Jag måste ha mer. På lappen bredvid mig på bordet står det bara en sak: Jag behöver porträtt!

Jag behöver porträtt!


ps. jag älskar min lillasyster och jag tycker att det är GRYMT att hon ska läsa franska. Oh la la. Men det stör mig lite att hon snart kommer att kunna mer än mig.
Oui - je sui un person förfärlig.

Inga kommentarer: