onsdag, januari 10, 2007

Hett å bra

Hot diggedi damn! Har precis hört nya singeln till ett av Sveriges största band. Å den var helt sjukt bra. Låter som dom, fast nytt och fräscht ... Inte lika skrikigt längre.
Det är så roligt att jobba här. Helt plötsligt kommer det in en snubbe från Universal och spelar upp ny spännade musik, som är _hemlig_
Först om en vecka får alla veta det vi som sitter i gamla Kent Finell-rummet redan vet.
Jag får gåshud av att vara mig just nu.

PLUS att det just nu ligger två killar under Fridas bord och frågar om dom ska "köra upp" saker. Det är konstigt och Frida är helt röd i ansiktet av att hennes arbetsplats blivit en buskis-scen.

3 kommentarer:

VISION sa...

jag gissar på hotnights! är till 110 säker, för det det enda skrikiga jag vet haha

Anonym sa...

Ha ha, först tänkte jag på det där Kentabandet men dom kanske inte skriker? Nu vet jag inte, Army of lovers som gör comeback?

Anonym sa...

sahara tror jag (också)!