tisdag, januari 16, 2007

Berättelsen om en mördare.

Idag var jag och mina kollegor på pressvisning av Tom Tykwers nya film Parfymen Berättelsen om en mördare.
Daniel tyckte att den var dålig. Ju mer han tänkte på den ju sämre blev den. Han eldade upp sig lite utanför bion, och till sist var han skitsned på filmen. Jag gillade den, men om jag gillade filmen för att det var en av mina favoritregissörer som gjort den och att det fanns en massa fina blinkningar till hans första film Spring Lola, ELLER om jag bara tyckte att det var mysigt att gå på bio igen vet jag inte. Men me luvs bio. Jag har knappt vait på bio under det senaste året. Men från och med nu ska jag gå på fett med bio. Särskilt på pressvisningar med kollegorna.

Nu på kvällen har jag och allra käraste syster kollat på senaste avsnitten av Desperate Housewives, OC och Ugly Betty. Fan vilka bra serier det är. Alla tre. Jag älskar TV.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dh-avsnittet är bara så sjukt sjukt bra. Bästa när Gabrielle möter sin hemliga beundrare och sen jämför sig själv med en Ferrari.