fredag, januari 12, 2007

No time for losers


Vi har haft världens bästa möte/middag/vinkväll! Vi är lika med världens bästa och roligaste kollegor. Vi bestämde att vi skulle ha kul och mysigt på jobbet. Det tycker jag var bra bestämt. Sen drack vi vin, eller vi och vi ... DOM drack vin och jag gjorde inte det för jag ska upp och jobba typ snart. Mange sa att han skulle komma insläntrandes efter lunch med en latte, dra några one-liners och sen säga "ja, men nu är det väl dags att gå hem då". Kvällen slutade med att vi spånade fram lite nya typer av mini-djur. Det skriver jag om imorgon tror jag för nu MÅSTE jag sova för att orka gå upp imorgon.
Å så hade vi spelkväll. Det var vi mot dom. Å vi vann!









1 kommentar:

Anonym sa...

åmeh fridah! jag ber om ursäkt för att min vackra vän förstör bloggdramaturgin fullkomligt genom att le på loserbilden: filåt.