fredag, januari 26, 2007

Flipp eller flopp

Sitter och lyssnar på Flipp eller Flopp i P3 Populär. Först ut var en hip-hop-låt som hade samplat Carola. Jag skulle säga att den inte blir en hit, utan snarare en så kallad Flopp.

Sen kom The Arks nya singel - and I LOVE!!! Gud! vad jag kommer att dansa till den när jag är lite full och kör gaybonanza hemma i secret danceroom. Flipp. FLIPP!

Sist kom en låt som heter "Party all the time" med Sharam. Personligen tycker jag att den var sådär, men jag kan fatta att den kommer att bli en Flipp i alla fall. Roligast av allt är att den samplat Eddie Murphys gamla "hit" som han gjorde efter Snuten i Hollywood.

Youtube är ju såklart sjukt stabilt när det gäller att hitta allsköns skit. Och självklart fanns videon till Murphys låt. Favoriten är proddaren med porrmusche. Hehe. Wascheguud:

1 kommentar:

VISION sa...

proddaren med porrmusche är ju rick james! eller har jag fel?

älska rick james! du vet, superfreak! han verkade vara rätt galen också