onsdag, januari 24, 2007

Grattis Erika

Ja det är ju min namnsdag idag och det har jag firat med att fira mig själv i nöjesnyheterna haha och så har jag fått en fin fin present av kollegorna. The Arks nya singel. Den är peppig och skoj att dansa till - det vet jag för jag testade tidigare i kväll i vardagsrummet.

Nu ska jag gå och sova för att orka med ytterligare en dag i paradiset.

Men först en liten present från mig själv till mig själv och andra som kanske ibland slänger ett öga på min blogg. Robbie Williams nya video till She's madonna är ju så fin att man får gåshud. Å låten är väldigt fin tack vare älskade PSB. Sen är det ju lite roligt att det är Stacka Bo som man hör i början - sjukt bra engelskt uttal. OCH så är det väldigt fint att se Alexis Arquette igen. Jag älskar Alexis! Det är min favorit Arquette.
Wascheguud!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosanna är min favvo. Det har hon varit sen Det stora blå. Men jag fattar ändå vad du menar : )

Erikafiore sa...

Ja! Gud så fin hon var i den filmen. Man ville ju mest vara henne så att man skulle få ligga med den svåre men vackre finlemmade mannen ... åh
Men du ska få se Alex i Wigstock när du kommer hem till mig någon gång. Dreamy!