lördag, december 16, 2006

Karaokebonanza

Oj oj oj. Det känns som att jag blev överkörd av en lastbil full med Marinella igår. Jag låter även som Bengt Magnusson. Det liksom mullrar när jag pratar. Jag tror att jag kan ha rökt lite för mycket och sjungit några låtar för mycket igår.

Vi hyrde ett karaokerum och från halv åtta till halv tolv när vi blev utslängda, sjöng vi i princip oavbrutet. Oh my. Jag tänkte mycket på Lasse. Han hade nog haft kul med oss i karaokerummet. Jag och Uffe pratade om honom i morse när vi åt frukost - det här med att han verkar må så mycket bättre å så. Jag är verkligen glad för hans skull. Uffe tror att han skulle ha sjungit Eye of the tiger om han varit med oss igår. Å så skulle han ha skuggboxats lite och varit uppsluppen. Låtvalet är en klar markering att han har lämnat det mörka bakom sig och nu ser framåt. USA-resan gjorde honom verkligen gott.



















Inga kommentarer: