onsdag, december 20, 2006

Coco-ass

Alltså ... jag har blivit helt fixerad vid den här bilden på Ice-T:s girlfriend. Jag har tittat på den säkert tio gånger idag och jag får bara inte riktigt ihop den. Hennes rumpa är ju bara såå krejzy. Jag har visat bilden för alla på redaktionen och vi är alla överens om att det måste vara implantat. Utom Tove som trodde att dom kanske bara hade skuggat ryggslutet ordentligt. Dom har en sjujäkla retuscherare i så fall.
Men Coco fascinerar mig. Hon brukar ju strippa på Ice-T:s konserter å så. Det är så konstigt. Jag skulle aldrig hänga med Uffe till Guldfynd och slänga av mig kläderna för att sätta lite fart på hans jobbmöten. Men jag antar att vi kanske inte är så lika varandra Coco och jag. Det är nog fler grejer än en som vi skulle göra på olika sätt.

Ikväll ska vi på förvisning av Manis film! Det ska bli sjuukt kul och jag är riktigt spänd.

3 kommentarer:

Älskarinnan sa...

å herregud what an ass

Anonym sa...

Jösses, det är som tuttar fast på rumpan. Undrar om Ice-T och hon är mycket kära? Han har ju fått lite ölmage och hon har ölrumpa, a match in heaven.

Erikafiore sa...

I'm tellin' ya! Den är ju helt sjuk. Ölrumpa haha. Eller så kan han ställa ölen på hennes rumpa. Den är nog opererad så många gånger att hennes nerver dött - å så känner hon inte att det står en kagge där bak.