tisdag, februari 27, 2007

Starstruck

Jag har trillat ner i något slags dance-träsk. Från att ha varit väääldigt less på genren och helt snöat in på rock så har alltså den lilla bögen i mig börjat rejva igen. Det är så underbart!

Just nu kontorsstolsrejvar jag till Steed Lord.

Bandmedlemmar är
M.E.G.A = The Euro_Crunk Beat Maker, KALI = The Vocal Diva Extraordinaire, DEMO = The Wiz Kid Producer och A.C. BANANA$ = The Banana Milkshake M.C.
Det går att räkna ut med en enkel algoritm vilken av dem som jag gillar bäst. Allt som är diva med stort D och dessutom extraordinärt med stort E _måste_ ju vara grejt!

Dom har citatet
"OH GRACIOUS ME, WAS I RAVING? PLEASE FORGIVE ME"
på deras Mysspacesida. Å så har dom kläder med neonfärger. Å så skrev Bon om dom i senaste numret. Dom är alltså sjukt fräscha. Och, faktiskt, väldigt bra.


****
Idag hade jag tänkt börja med kändisspotting i varje inlägg, för att hålla statistik på alla kända personer jag sett. Men så gick jag på kändispremiär på Lars von Triers film igår och kände att Gud! så pinsam jag är som ska blogga om dom jag sett, å så fortsatte jag att överlägga med mig själv under hela filmen å sen på bussen hem och kom fram till att jag nog ska börjar nästa vecka istället.
Men sen kom jag på att, va fan. Så, jag såg:
Lena Olin och Richard Hobert
Börje Ahlstedt
Han som var med i Baren och sen fick drogproblem, är bög och numer jobbar på Klick.
… Gud, det måste ju ha varit mer kändisar på galapremiären. Men … ja, det var dom jag såg. Ville ju inte stirra. Inser att jag nog inte blir så starstruck när jag frotterar mig med kändisar (bra grej). Blir mer starstruck när jag ser kändisar på ICA eller tex ser Pontus Gårdinger på nyårsafton vid S:t Eriksbron (lite pinsam grej, men pinsamt okej).

Inga kommentarer: