tisdag, februari 20, 2007

JT, alltså

Samtal 6.38 vid teknik/producentbordet utanför studio 13.
Lotta: - Har du sett vad Justin Timberlake har gjort?
Erika: - Nej ... ?
Lotta: - På P3 Populär igår pratade dom om det här ... du måste kolla ...
Erika: - Men vad gör han då?
Lotta surfar in på P3 Populärs hemsida: - Du måste kolla ... på med lurarna också.
Erika: - ... "Dick in a box"-länken? Det verkar ... lovande.



Erika: - Haha ... Åh! Han ser ju ut som han i BSB!
Lotta: - Ja! Donny! Donny hette han va?
Erika: - ...
Lotta: - Jag trodde att han var präktig, jag har alltid tänkt mig honom så. Nu har han tydligen lagt med det här i showen.
Erika: Grymt.

Kolla på showen.

2 kommentarer:

VISION sa...

haha åh denna goa classic! den är int kattskit. lika kul fortfarande. en JT evergreen!

Erikafiore sa...

Du menar att jag inte levererar så fräscha klipp alltså ;)

Å föresten var det han i NKOTB som jag tänkte på. Hehe