måndag, november 27, 2006

Äntligen klippdockor!

Det här är ju det roligaste jag varit med om på länge. Klippdockor med enorma garderober på nätet. Å prinsessorna finns med. Å Paris och Dolly Parton.

www.stardoll.com

Jag och Julia satt och lekte med klippdockorna och tävlade om vem som kunde klä olika kändisar bäst med sån inlevelse att jag höll på att missa ett jätteviktigt möte.
Det var sjukt roligt. Det konstigaste hände när vi skulle klä Sarah Jessica Parker. När vi hållit på och rotat i garderoben och klätt och fixat i säkert tio minuter och till sist var nöjda och räknade till tre och vände skärmarna mot varandra så hade vi klätt henne exakt likadant! Samma klänning, bolero ... till och med hårband! Vi har så bra smak vi två.

Nu ska jag åka hem och fortsätta att inreda våningen. Vi kommer att ha franskt Paris-tema typ sekelskifte i vårt sovrum. Och i natt drömde jag att vi hade jättevackra spetsgardiner i vårt sovrum. Vi var så lyckliga i drömmen - jag och Uffe - vi låg på sängen och skrattade och solen sken in genom dom tunna gardinerna. Så spetsgardiner får det bli.

Inga kommentarer: