tisdag, juli 17, 2007

Things to do

Summering av vad som är kvar att göra med boken:
Erikafiores to do list:
* Skriv klart om "såna" och lägg in (antingen i inledningen eller i avslut).
* Hitta någon som gillar Judy Garland. Igår träffade jag Peter Thai och han tipsade om en kille som han trodde skulle vara jättebra, han hade gått samma kurs som honom. "Jocke Rindå heter han". Hahaha Älskar'n!
* Träffa Jocke. Hmmm ... jag smsar Stefan omedelbart.
* Sammanfattning till popkultkap
* Läsa klart boken som vad hon nu heter har skrivit. Forskaren. Tilly kanske?
* Cleara citat. En jäkla massa clearing.
* Avslutning till politiska kapitlet.
* Skriva några inledningar till de olika kapitlen.
* Skriva några avslutningar till de olika kapitlen.
* Få till en intervju med Shirley?
* Skriva en avslutning? Jag tänker att den ska avslutas på Pride.

Okej. Dags att börja beta av. Det är bara knappt tre veckor kvar av min så kallade ledighet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha. Jag vet att Jocke bokade biljetter (som han sedemera avbokade när han fick biljetter till Dolly) till Liza Minellis konsert i konserthuset och det är ju nästan samma sak.