onsdag, mars 14, 2007

Idag Stockholm Imorgon Oslo


Hå hå hå. Imorgon bär det av till Oslo för att se Dolly! Jag är så eggad att jag knappt kan tänka klart. Det ska bli så grejt. Upplägget är fett: vi ska bo på fint hotell, vi ska hänga en dag i Oslo, vi ska se Dolly. Jag och Yves! Åh vad jag längtar efter Yves. Han har varit i Milano i tre dagar och jag saknar honom så mycket att jag till och med gråtit en skvätt.
Men det har gått bra. Jag har varit stark, och haft sällskap av min fina mamma, och igår myste jag med Stefan.

Stefan och jag hade för övrigt ett mycket bra samtal om min bok när vi åt brakmiddag igår så allt känns så lovande och ljust ut nu. Med boken alltså.

Ja, å så måste jag ju tipsa om att lyssna på Morgonpasset imorgon typ 7.25. Då kommer en del av min "intervju" med Mika. Då kommer jag att informera honom om tre svenska skådespelerskor som han kan skriva sin nästa hit om ... han väljer Gunilla Röör (framför Garbo och Helena Bergström) hahaha.

Just det ja. Idag såg jag Ebba Hultkvist vid korsningen St Eriksgatan/Rörstrandsgatan. Hon såg nyduschad ut, var blöt i håret och bar på en träningsväska. Hon var söt som en nyponros (fast hon ser lite ut som en tant, det är nåt med auran).

Oj oj oj. Nu ska jag plocka fram Dollybiljetterna och sätta mig och vänta på att det ska bli imorgon.

Inga kommentarer: