måndag, maj 21, 2007

Okej, snart ska jag skriva bok ...

... men först måste jag bara berätta att jag ...

... nu har jag sett Per Gessle på nära håll. Jag har länge undrat hur han ser ut i verkligheten eftersom att han ser så sjukt stelopererad ut på TV.
Han var en mycket vital man. Rätt rynkig, vilket var fint och alltså tyder på att han INTE är botoxad. Fast, det såg ut som att han var spray-tanad. Han var liksom lite orange vid öronen och resten av ansiktet hade mer nyansen av läderväska.

... å innan dess träffade jag Tony Irving som var en av de trevligaste och roligaste människorna jag träffat. Det här låter lite klyschigt, men han var en väldigt härlig människa. Det sa jag till honom med. "Gud, vad du är härlig" sa jag medan jag följde honom till hissen. Sen fick jag ångest, för det låter ju så förbannat cheesy. "Gud vad du är härlig" är inte en filmreplik som bygger en vänskap.
I alla fall. Det sjukaste var när han lyfte på håret och visade sin hårtransplantation som han gjort förra veckan. "Det blöder, och här och här har dom opererat" visade han. Det var lite konstigt att se. Och lite äckligt. Hoppas att de där små hårbitarna sitter kvar så att det inte blir sådär fläckigt och konstigt som det blir för vissa.


Tony hade ett case av typ b, som nu blivit åtgärdat.

Inga kommentarer: