måndag, maj 21, 2007

Måndagmorgon

Så sitter man här igen. Utanför studio 13 och förstår inte riktigt hur man hamnade här. I natt har jag drömt stressdrömmar om Per Gessle och Tony Irving. Att de inte kom in i Radiohuset, att programledarna inte visste vad de skulle fråga om och att jag var tvungen att hitta på alla frågor osv. Ja, det är Per och Tony som är gäster idag. Så de två kommer jag att träffa om inte en alltför avlägsen framtid. Sämre måndagsmornar kan man ju ha.

Ja ... helgen har bjudit på både topp och dal kan jag ju avslöja:

Topp var brunch med Jon och Stina på Långbro Värdshus.
Topp var också solig morgonpromenad i går med Yves.

Dal var att mitt skrivande har kännts sjukt mustat. Jag har haft skrivångest i helgen och tvivlat på min förmåga.

Topp var när skrivlåsningen släppte och jag skrev klart första kapitlet till boken!

Flott flott flott!

Inga kommentarer: