måndag, april 23, 2007

Erikas födelsedag

Ja visst är det så att jag fyller år idag. Det har jag firat med:

1. Smörgåstårta på sängen i morse av Uffe (När Lisa, en tjej på jobbet, fick höra det sa hon "Men Uffe, han är inte bara rich han är också en bitch" Jag vet inte riktigt vad hon menade men jag tog det som en komplimang)

2. Fått många gratulationer, särskilt eftersom jag gick heeeela korridoren ner och upp och sa att det är min födelsedag. Kajsa på Populär sa helt omotiverat "32 år ... men det är ju ingen ålder". Det är då man vet att man har kommit upp i en ålder, och blivit gammal.

3. Ätit lurre med Uffe.

4. Shoppat på NK - pressisar till mig själv. Ja, å så råkade vi gå in i en filminspelning. Vi sabbade tagningen och teamet blev griniga. Skitpinsamt. Men jag hoppas ändå på att jag kommer att vara med i filmen. De som spelade såg ut som Marie Göranzon och han som var så jävla elak i Varuhuset. Om ni ser filmen kan ni hålla utkik efter mig och Uffe i scenen som utspelar sig vid en fotoautomat.

5. Väntat på att få äta middag med mina syskon och vänner. Det ska jag göra nu snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va!? Grattis!!