söndag, april 22, 2007

strong /strong


det var konstigt. när jag öpnade den posten så står det strong strong överst i rutan. Jag hade tänkt börja posten med att skriva att jag mår dåligt och att jag känner mig svag. Så står det strong strong inuti två klamrar.

Okej. Nu löste jag det konstiga. Det står tydligen alltid så när man skriver i HTML-formatet. Det var bra för då kan jag fortsätta att vara svag. Och inte se det konstiga meddelandet som ett tecken på att jag måste vara stark.

Vi hade gårdstädning igår. Jag drack Mimosa hela dagen. Det blev säkert en och en halv liter Mimosa. Jag sa att "This is the year of the Mimosa" och när några grannar ställde två strandstolar vid ett bord så sa jag att det var "The Mimosa lounge". Jag bjöd alla som ville ha på Mimosa. Det är en sån bra dryck, sa jag, för man blir bara skönt marinerad och inte full.

När jag tänker på vad jag sa igår, och hur jag betedde mig, så kan jag ju se att det inte stämmer. Jag blev visst fulll. Och idag är jag svag. Jag mår illa och har lite ångest.

Inga kommentarer: