onsdag, augusti 08, 2007

Sexy back

Fy fan. Så långt från sexy man kan komma. Jag är svettig. Svettig och helt sjukt trött efter att ha börjat jobba igen. Morgon. Klockan 03.45 ringer larmet. Halv fem har jag plockat upp tidingarna och sitter med en kopp kaffe och väntar på att datorn ska dra igång medan jag tittar ut över Gärdet. Då är det ganska fint. Men nu ... eftermiddagarna är hemska. Jag bara väntar på att få gå och lägga mig. Jag längtar.

Pride belev för övrigt en väldigt bra sådan. Jag hann med det mesta - champagne, Ru Paul, dansa och se kompisar på scen och i boktält. Jag hånglade ingenting men blev cruisad av två asfräscha tjejer. Jag var lite berusad så jag fattade inte det. Men ändå! Jag känner mig sedd och snygg. Jag träffade nästan alla som jag ville träffa, och några till. Nya vänskapsband har knutits och det känns fint.

Jag känner mig dock lite besviken på att min formuleringsbelägrade hjärna hade ett sånt stadigt grepp om firandet i år. Hela tiden gick jag runt och funderade på vad saker betydde och hur jag kunde använda något av Pride i slutorden. Det gjorde mig lite ofokuserad på att ha kul. Bara kul. Men en väldigt flott och bra grej som hände var att Jocke lovade att han ska läsa och _tycka_ om min bok. Inte "tycka om" utan ha åsikter om den alltså. Oj, nu fick jag fjärilar i magen.

Okej. Nu ska jag åka och bada innan jag dör av svettma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.